Login
Moda
Szukaj
Baner
Witaj na Forum Portalu Tatuaże.biz - Podziel się swoim tatuażem!.
Jeśli jest to Twoja pierwsza wizyta, koniecznie załóż swoje własne konto. Pamiętaj, że rejestrując się zyskujesz dostęp do wielu unikalnych opcji niedostępnych osobom niezarejestrowanym. Lista forum znajduje się poniżej.
Kliknij aby się zarejestrować.
Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-16-2011, 20:11
Salander Salander jest nieaktywny
Nowy

Domyślnie Rynek tatuaży w Polsce - praca dyplomowa!

Witam!

Nazywam się Maja Kierzkowska i jestem studentką ostatniego (III) roku w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, na kierunku
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalność Public Relations.

Tematem mojej pracy licencjackiej są "Formy promocji obecne na rynku tatuaży w Polsce w latach 2008-2011". W związku z takim tematem pracy mam niestety bardzo mało literatury, dlatego też zmuszona jestem pożytkować się wiedzą SPECJALISTÓW.

Opracowałam dwie ankiety (dla artystów oraz dla klientów), do których linki wkleję na końcu posta. Bardzo proszę pomóżcie mi.

http://moje-ankiety.pl/respond-7216.html (dla klientów)
http://moje-ankiety.pl/respond-7214.html (dla tatuatorów)

W ramach podziękowania dla osób, które mi pomogą opracuję i wyśle wyniki ankiet

Byłabym też wdzięczna gdybyście odpowiedzieli tez na kilka pytań.

Chętnych do pomocy proszę o kontak via e-mail (kierzkowska.m@gmail.com) lub na gg (1852460)

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję!
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-16-2011, 20:13
Salander Salander jest nieaktywny
Nowy

Domyślnie Proces organizowania imprez związanych z tatuażami

Witam!

Nazywam się Maja Kierzkowska i jestem studentką ostatniego (III) roku w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, na kierunku
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalność Public Relations.