PDA

View Full Version : tatuaż a ciąża

Lion-of-judah
08-01-2008, 13:44
tatuaż a ciąża.
dziewczyna będąca w 3 miesiącu ciąży chce abym wytatuował jej całą ręke, ale sie boi czy nie będzie to szkodzić dziecku...

prosze o zdanie profesjonalistów na ten temat czy moge jej bezpiecznie zrobić tatuaż.

lukasz
08-02-2008, 10:03
tatuaż a ciąża.
dziewczyna będąca w 3 miesiącu ciąży chce abym wytatuował jej całą ręke, ale sie boi czy nie będzie to szkodzić dziecku...

prosze o zdanie profesjonalistów na ten temat czy moge jej bezpiecznie zrobić tatuaż.

z tego co wiem nie tatuuje sie kobiet w ciazy. Jako tatuazysta powinienes to wiedziec

Lion-of-judah
08-02-2008, 11:31
jestem początkujący i jeszcze dużo rzeczy nie wiem... i po to jest ten dział aby się pytać przecież ;]

roten
08-02-2008, 21:02
witam,

Nie tatuj jej, wszystko moze sie odbic na dziecku. Musi poczekac, az donosi ciaze do konca i urodzi. wtedy mozesz ja cala wydziarac ;)

pozdro.

Lion-of-judah
08-04-2008, 11:35
oj jak bym mamusie "całą" wydziargał to dopiero by się odbiło na psychice dziecka xD

Shtojer
08-04-2008, 18:27
Nie chodzi o sama psychice...

Lion-of-judah
08-20-2008, 18:13
no podczas ciązy to wiadome ze mi chodzi o zdrowie dziecka a chodzi mi o to ze po udodzeniu by sie odbiło na psychice...

Pabiełek
08-20-2008, 22:07
W jaki sposób na psychice by się odbiło???

Lion-of-judah
08-22-2008, 18:16
zartóje tylko...

azimia
08-31-2008, 19:24
boze ludzie chodzi o to ze jakby typiara urodzila to kolega by ja cala wytatuowal... na psychice dziecka by sie odbilo w ten sposob ze mamusie ogladaloby taka "kolorową" przez cale zycie...

Shtojer
08-31-2008, 20:00
Azimia... Nie o to chodzi ;) Jak mamusia poczeka to i tak sie wytatuuje :P

Lion-of-judah
09-04-2008, 15:24
heh zaszło małe nieporozumienie... azimia wytłumaczył o co mi chodziło w moim żarcie...

1grzesiu1
01-15-2009, 18:05
siema