View Full Version : Problem mały
biedro123
03-08-2011, 17:56
Witam serdecznie
jestem tu nowicjuszem na forum lecz juz troszke poswiecilem go na znalezienie odpowiedzi na moje pytanie i niestety nic nie znalazlem.
Natomiast w sobote mialem zrobiony tatuaz na łydce. Opuchlizna zeszla juz po 2 dniach, przynajmiej mi sie tak wydawało i zaczerwienienie bylo miarkowane, tzn jak chodzilem duzo. Dzis jest 3 dzien, niestety musialem udac sie do szkoly. Ubrałem dresy by nie podrazniać tatuaża, wszystko było tak jak powinno. Podczas lekcji oczywiscie musialem nawilzac tatuaz i wycieralem rece nawilzana husteczka chigieniczna i nastepnie przemywalem tatuaz i smarowalem go. pod koniec dnia zauwarzylem ze mam spuchnieta kostkę i miejsce dziarane jest cieple. I tu pojawia sie moje pytanie czemu ona spuchla??
czyżbym naniusl zakarzenie?
Prosze o pomoc nie wiem co robic :((
pajak914
03-08-2011, 19:43
Sądzę, że wszystko w porządku. Dziara jest ciepła bo świeżo zrobiona - to normalne. Opuchlizna też raczej nic nadzwyczajnego. Jeżeli masz zrobiony na łydce i trochę pochodzisz to zawsze spuchnie trochę więcej. Pielęgnuj tak jak do tej pory a wszystko ok będzie.
biedro123
03-09-2011, 06:04
No mozliwe ale w poniedzialek jak rowniez duzo chodzilem to bylo czerwone ale kosta nie puchla. Wczoraj spchla i przez noc nie zeszlo. Martwie sie tym gdyz zaczerwienienie zeszlo. :/
pajak914
03-09-2011, 06:44
Gdy moja dziewczyna tatuowała sobie stopę to przez ponad 5 dni miała taką banie, że hej;). Wydziaranie nogi wiąże się z dodatkowymi minusami, nic nie poradzisz.
biedro123
03-09-2011, 07:21
Ale troszke dziwne że puchnie kostka a nie miejsce tatuowane. Jest jakieś wytłumaczenie tego? Ale skoro tak ma być to musi i mnie to uspokaja :D
marcinjaworsky
03-09-2011, 11:47
Moim zdaniem nie dzieje się nic co mogłoby wzbudzić niepokój. Przynajmniej na tym etapie. No chyba ze będzie się to przedłużać lub nasilać.
biedro123
03-09-2011, 16:20
W takim razie dzieki za informacje :))