View Full Version : mszyna+zasilacz;ustawienia?
mistiffica
02-16-2008, 21:14
Jestem nowicjuszką i jak to bywa z pierwszymi próbami tatuowania pojawia się pełno problemów od strony technicznej, zacznę od początku: nie wiem dlaczego po jakimś czasie w trakcie pracy zasilacz jak i maszynka nagrzewają się, a jak dłużej pochodzi to już jajka można na tym smażyć, podejrzewam że może za dużo mocy daje, chociaż 7-10V to chyba nie tak dużo? Tylko iskra się czasem pojawia i już w miejscu kontaktu śruby ze sprężyną czarny syf się jakiś zrobił jakby przepalone, nie wiem zczyścić to jakoś? A tą śrubę trzeba czymś spiłować, bo też nie wygląda najlepiej, tylko nie wiem czy na płasko to opiłować czy w Dziubek jakiś? I jak to powinno być z tymi ustawieniami mocy na zasilaczu i odległości śruby od sprężyny przy konturze, a jak przy wypełnieniu, czy w trakcie wypełniania igła powinna chodzić wolno i przesuwać się powoli, czy szybko ? gdzieś przeczytałam „kontur potrzebuje szybkie i pewne bicie igiel z malym uskokiem Igiel” –co to znaczy, z małym uskokiem igieł? pomóżcie proszę
Tez kiedys mialem ten sam problem... "Szybko sie grzało..." Jezeli pozniej sama CI sie wylacza maszyna, to napewno jest to co ja mysle ;) Problem tkwi w zasilaczu... Maszynka pracuje sie na okolo 12V wiec nie powinienes miec problemu, iskry to normalne ze czasem wystapia, Sprezyne przydalo by sie raz za czasu czyscic drobnym papierem sciernym... Sruba czy pol okragla czy z dziubkiem... są rozne przekonania, ale dla mnie bez roznicy... Ja bawie sie polokragla do konturu a z dziubkiem do wypelniania i cieni.
Tu masz troche info...
http://www.fantattoo.vel.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=38
mistiffica
02-17-2008, 10:10
dzięki wielkie:) chyba rzeczywiście czas rozejrzeć się za innym zasilaczem, tylko nie bardzo się orientuję-czy trzeba dobierać konkretny zasilacz do danej maszynki? czy po prostu droższy znaczy lepszy i już?pozdrawiam
witam,