View Full Version : dlaczego tak a nie inaczej? czyli pomoc w pisaniu pracy magisterskiej ;)
marshell
11-15-2009, 21:50
Witam!
Jestem studentem V roku Socjologii i pisze w tym roku prace magisterska. Potrzebuje jednak dodatkowych danych. Tematem pracy jest odmienność wizualna i wszystko co z takową odmiennoscia jest zwiazane. Podmiotem mojego badania są osoby wyróżniające sie z tłumu. Miałbym więc pare pytan, na ktore mam nadzieje ze udzielicie mi odpowiedzi (najlepiej szczerej;) ).
1. Co skłania, lub skłoniło was do zmiany waszego wizerunku?
2. Czy coś jest dla Was inspiracją? Jeśli tak to co?
3. Co Wam konkretnie się w tym podoba?
4. Czy wiąże się z tym jakiś konkretny styl życia? Sposób myślenia?
5. Co Was spotyka w związku z takim wyglądem? Pozytywy, negatywy? Jakie?
Odpowiedzi prosiłbym pisać tutaj lub na maila: m4rsh@o2.pl.
Z góry dzięki za wszelką pomoc!:)
Z tymi pytaniami do do psychiatry raczej nie do nas:D:D:D
Ludzie, którzy są zrzeszeni na tym forum nie różnią się od ciebie niczym, poza jedną rzeczą - my żyjemy na ziemi, a ty jak sądzę przyleciałeś z jowisza (bądź bardziej odległego kawałka wszechświata) i szukasz wrażeń.
Ja też mam kilka pytań:
1. Jeśli chciałbyś pochwalić się wiedzą empiryczną, dlaczego się nie wytatuujesz?
2. Jeśli dotrwałeś do magisterki, dlaczego nie udowodnisz że zawdzięczasz wszystko swojemu intelektowi (chyba, że jest inaczej)?
3. Skąd pomysł na psychologiczne podejście, skoro studiujesz socjologię?
4. Dlaczego nie zaczepiasz ludzi na ulicach prosząc ich o wywiad (anonimowość? strach? lenistwo?)
Dziwne......
marshell
11-16-2009, 10:34
Z tymi pytaniami do do psychiatry raczej nie do nas
Ludzie, którzy są zrzeszeni na tym forum nie różnią się od ciebie niczym, poza jedną rzeczą - my żyjemy na ziemi, a ty jak sądzę przyleciałeś z jowisza (bądź bardziej odległego kawałka wszechświata) i szukasz wrażeń.
Ja też mam kilka pytań:
1. Jeśli chciałbyś pochwalić się wiedzą empiryczną, dlaczego się nie wytatuujesz?